04 August 2010

DUGAAN..

salam..

post kali ni merupakan hal paling besar berlaku dalm diri..
maybe pada orang lain ianya perkara kecil sebab mereka pernah lalui perkara yg lebih besar

itulah...

selama ini aku rasa x byk sgt dugaan n maybe dugaan itu aku dpt lalui dgn baik
kali Allah mahu uji aku perkara yg xpnh aku sngka..
perkara yg aku just pk kan untuk bahagia di masa depan

tp, yg peliknya mcm aku di bg petunjuk
nth la.. maybe byk yg dah aku korbankan n aku ikhlas untuk masa depan..
allah maha adil..syukur sgt2..

btol... dugaan mematang aku..just perlu bersabar n doa byk2
x semestinye 1 kesalahan, tiada peluang lg..mestikah trus dihukum?
cerdik pandai ada kata

"Carilah 70 alasan untuk memaafkan sikap saudaramu.

Jika hatimu masih tetap enggan menerimanya juga,

maka kekerasan hatimu itu yg lebih patut disalahkan."


pray hard n InsyaAllah everything will put in place..
i love my lifee


3 comments:

aIDA sULAIMAN said...

apa2 yg berlaku dlm hidup kite mesti ada hikmahnya. bykkan bersabar dan berdoa kepadaNya.

Marissa Ayesha said...

ok..thanks aida..(",)
cmne duk kt sane? ok kan?.. leh dyh dtg sane jalan2..hehe

aIDA sULAIMAN said...

owh.. dok kl nie biasa2 sj sbb every week balik sbn. tp kalo nk ikutkan time keje adalah waktu paling best compare dok umah sewa nie..huhu..