13 August 2010

BERANGAN.....

salam...

haiii... sejak semenjak dua menjak ni aku asyik berangan jekk... why?!
mula pikir mase depan... pikir nak keje cepat...n sekarang suke sgt tgk budak kecik..
adakah petanda hatiku dah terbuka untuk itu.."mendirikan masjid"..

oh nooo!!!

awal sagt perasaan ni dtg... serius die dtg secara tibe2...
apepon bukan boleh dipaksa2 kan.. ape yg aku boleh buat hanya lah berdoa.. moga2 Allah tentukan yang terbaik untuk aku... xperlu lah pk sgt, syuh2.. i dont want dis feeling rite now...
byk lg yg aku nk pelajari n kecapi..

apepon aku berserah..if Allah dah tentukan maka jadilah ia..
byee...

2 comments:

aIDA sULAIMAN said...

dayah, me too.. sejak 2 menjak nie pun kite asyik memikirkan masa depan je. mgkin kite dh terdedah dgn alam pekerjaan kot. terpengaruh dgn keadaan sekeliling, tu yg dok terpikir je masa depan.. huhu...

Marissa Ayesha said...

a'ah btol tu...rase nk cepat je abis pektikal ni.. nape x dua bln ke kan.. dua bln lg wat thesis.. kn bgus..