05 August 2010

AIKK...


SALAM...

last monday i went to campuss discussed about my thesis..
so many correction have to do plus add some more here n there..

it make me feel too busy facing lots of work at my office..
i thought that i cant complete my thesis on the due date given which is TOMORROW!!

OMG..... but with "unsangkarable" i did finish my proposal after gave full attention on that thesis..

fuhh.. siap juga akhirnya..
td aku siapkn thesis dgn agak cepat coz abah mcm nak gune laptop..
tp bile aku kuar bilik je, umah dah gelap..

msg dr Mr Crab pon x direply nye.. call2 upenye dah belayar upen
ye si dia.. awalnye tidoo..!!

jam di dinding baru menunjukkan 12.30 pg.. eh awal lg tu.. bese mereka belom lg tidoe..
haii.. sian abah.. sori ye.. sok abh leh gune coz keje dah siap.. love u....

No comments: