26 September 2010

selesai akhirnya...


salam..
hari ini selamat la sudah majlis pertunangan akak aku dengan pilihan hatinya..
just tunggu disaster on the wedding day.. ni pon dah nk tercabut pinggang rasenye..
manataknye, sume buat sendiri.. yg ada kt umah aku, abah, mak n mak long aku..
esoknya baru adik blik.. betrungkus lumus wat persiapan,,

pada malam sabtu aku dah start buat tugasan aku..hehhhe..buat cupcakes.. maklumlah bru beginner, so lambat la gerakan aku.. abis buat cupcake pukul 3 pg.. kemas2 dalam kul 4.. pastu sempat gak aku mkan nasi sebab lapa lak tetibe..hhehe... then aku membuta sampai la kul 11 paagi esoknye.. mmg x tersedar lgsung..


first trial..


simple ajee..

ok.. mlam b4 majlis plak, ade dugaan.. BLACKOUT... lama jugak, ade la lam 2 jam..
mase tu sibok2 memasing kt ddapur tgh potong2 sayur nk masak..
but alhamdulillah.. siap gak sumenye.. n majlis berjalan dengan lancar..
nk snap simpan gamba sendiri xde sape nk amik kan..hehhhe.. gamba ada tp kt camera men.. lum dpt lg.. so gambar sang tunang ade la.. ok la tu yee..


hantaran pihak lelaki


hantaran pihak perempuan



akak.

No comments: