19 September 2010

IKAN GORENG


salam..


arini penat ikot akak gi kedai bli brg2 dia nk wat hantaran tunang..
maklumlah, org kreatif n cerewet ckit ni(hehhe) ol the things nk hand made kan..
lg pon leh la kurgkan kan kos plus end up we will satisfied dgn kerja sendiri kan..

baik dari baju tunang, set hantaran, make up n masak2 sume buat sendiri..
maybe mak pon teruja kot nak masak sendiri instead of pggil catering sebab majlis tunang pertama di dalm family..
mase abg aku tunang pihak laki xde sibok2 wat majlis, pihak pompuan sana la yg sediakan sumenye..

hmm.. job aku la kt sini, bukan sekadar jd wartawan, menanya itu ini, aku juga di tugaskan untuk membuat cupcakes, n cake tuk hantaran nanti.. since dah pg blaja so aku pon nk assah bakat lg la.. percubaan... klu x jd jgn marah ye...


ni la contoh design cupcake yg telah di approve oleh sang akak.. nice kann

hope everything will be orait..
ade gak aku ckp kt sang akak tuk cepat langsung nya.. dalam bulan 12 gitu..tp sang akak x approve lak permintaan aku yang tibe2 tu.. hehhe.. die ckp nk buat blan 3, mase tu mmg btol2 lepas gaji.. oooo, ade muslihat.. ape2 lah yg penting, cepat lah bg aku anak buah seketul dua.. best la .. tp tang nk pee ke nak ehem2 ke, i dnt like.. hahha..

owh anywhere tajuk entry kali ni ikan goreng coz td mkan ikan goreng sgt best.. sampai teingat-igt.. okeh..tadaa..

2 comments:

aIDA sULAIMAN said...

kite pun tercari2 gak manelah cite ikan goreng nie. erm.. kdg2 nk pk tajuk n3 nie pun susah gakkan....

Marissa Ayesha said...

itu la.. apa yang terlintas kt kepale je tulis buat tajuk..