16 October 2010

Terima kasih atas segala-galanya.....


15 / 10 /2010

the date that will be remember forever n ever....
last day aku praktikal kt di sini.. SAJ Holdings... banyak kenangan yang indah, x berapa indah, masam kelat, suam2 kuku... sume ada..
tp itu just experience n also dugaan tuk aku lebih bersedia di alm yang lebih mencabar kelak...
thanks to everyone, yg sgt supportive x kira dlam apa jua hal.. mintak aje tolong mesti dpt punye..

  1. thesis aku - sgt2 supportive on giving ideas, informations n also answering my questionnaire..(bagi pagi, before balik dah ada siap atas meja aku di tgkt atas.. wah sgt pantas menjwab soalan budak sekolah)
  2. kebajikan aku- hehhe.... masih teringt lagi dat time pg2 buta aku dtg ofis n g la toilet tengok2 mata kot2 ade serpihan yg x diigini di pagi hari, sedang best menelek muke ku duuummm... atap roboh n aku pon terkejut gajah kt situ.. bash gak separuh bdn but alhamdulillah x cedera pape... n yg take action on this incident was my admin exec, encik zulkifli..die trus suh org btol kan dat atap..
  3. pertolongn kecemasan- still in mind my mind, 1 day tu aku terpaksa menjadi ad hoc utk persiapan majlis jamuan hari raya. SAJH diberi 1 booth tuk siap kan air minuman.booth tu kena hias ngn cantik.so dak pektikal la yg terpaksa di umpan.katanya nk ajak jalan2 ke dewan..siap la aku tiggalkan kerja ofis aku semata2 nk p jalan2..hehhe.. tp its fun.. thank to en kur@syukur sebab baik hati bwk kami berjalan2.
so, as conclusion best di sini coz rasa belonging n there was a family culture environment in there. tp yg manis pasti ada yg masam.. adat la kehidupan.. x diuji bkan la manusia namanye kan.. jom layn gamba2 cun ni....

Di my Department

Sambutan Hari raya bersama buddies

memories di loji Air

Aktiviti wajib makan2 di ofis

Family Day SAJH bersama my ketua Agensi En. Zani & staffs

Hehe.. ready to race.. best men air..

En zul n family..

Thanks to Kak Ruhi n Driver

No comments: