27 July 2013

Still Awake

Salaam..

Bismillahhirrahmeranirrahim.. Alhamdulillah, this is the very first entry for about 2 years not update. OMG!!
Now diberi kekuatan balik untuk update blog ku ini..

For 2 years back, banyak ceritera suka dan duka aku da lalui..


KERJAYA


dari tngah mencari kerja yang betul-betul sesuai dengan diri aku now aku dah dapat walaupun kadang-kadang aku goyang dan stress. Namun aku yakin Allah S.W.T beri yang terbaik untuk hambanya selagi mana kita berdoa dan terus berusaha untuk kejar cita-cita kita. Jika disini aku dapat mencari rezeki yang halal dan diberkati, InsyaAllah redha Mu ke pohon agar keikhlasan serta kesungguhan aku disini.




ABAH


aku kehilangan abah kesayangan pada 17 Januari 2013. Kehilangannya sangat terasa dan aku sangat merindui abah.. Doa anak-anakmu sentiasa bersamamu. Allah S.W.T lebih menyayangi abah.. Semoga abah ditempatkan di Jannah Allah bersama orang-orang mukmin. InSyaAllah, macam Hubby selalu cakap, semua akan pergi, n sentiasa berdoa agar kita dapat jumpa abah di alam yang benar-benar kekal. Doaku juga buat Mak agar sentiasa tabah menjalani kehidupan tanpa abah.. Aku tabah sebab hubby dan Mak.





Wedding


Wifey to Shahrul Ariffin Bin Jamalluddin. Alhamdulillah.. about 1 months plus aku bergelar isteri. Bahagia dan Happy.. Syukur, nikmat perkahwinan yang Allah S.W.T berikan kepada hambanya dan ianya benar. Semoga hubungan kami terus berkekalan sampai bila-bila dan segala ujian akan mendatang kami akan dapat lalui berdua dengan tenang dan dirahmati.


MELAKA SITE


MUAR SITE












No comments: