25 February 2011

Sooo Annoying ok..!



welcome back...

aiseeh.. lame sgt x update blog.. nk kate xde internet umah ni 24 jam terpassang..
makanya penyakit aku ni yg menjadi penyebab nya
aahhha..penyakit ape plak ni?!


*****malastorisme disease*****

okeyla, actually byk sgt benda yg terjadi if nk cite 1 by 1..
al maklumlam la baru nk cari peluang tuk hidup di bumi Allah ni..
xpe la just forget all those things..
makanya aku nk write out 1 story ni pasal something yg menjengkelkal di tempat kerja aku

walaupon aku bekerja di dalam bilik sejuk (* air-con cap kaki ayam andartu), tp aku juga buat keja untk bahagian lain..
maklum sajala if madam ask for favor or something die suka hati suh aku wat kan untuk die..
but aku yg pura2 baik pijak semut pon x mati ikot kan aja la
maklum la bru start keje..kene pamer kan sikap pelajar Uitm yg sejati


then, nak di pendek kan cite la ye.. aku sangat BENGANG dengan SEORG hantu ni..
sangat annoying pada aku..
ni cite mula2 aku wat keja bhagin production gntikan sorg pekerja tu.. hantu ni dtg kt aku.
so xkn nk nyombong sgtkan.. aku pon layan la die borak2..
tp aku expect cukup la dalam 5 minit aku bg can nk borak, then ko pg la blah wat keje ko tu.
aku pon ade keje nk di siap kan. ni x, die melekat plak kt situ.. borak pepanjang
sampai aku rasa annoying sgt.
pastu start dari situ, aku perasan die tgk2 aku if aku tgh jalan, n nak anta barang kt pekerja die sibuk dtg kt aku tp x buat pape keje pon.. ade sekali tu die patahkan brg reject depan aku guna kaki.. ape kah motif die? nak tunjuk handal ke? ala setakat plastik guna gigi aku pon bleh patah kan.. geram n sgt annoying..

addakah 1 kali aku melayan borak satu anugerah bg die.. it just my sense of humor la beb.
not more than that..

hari ni perkara jd sama gak.aku kene gantikan pekerja. die dtg kt aku, tp kali ni aku x layan.
die melekat je kt meje, tgk2 gum.konon2 gum tu ade rosak kot..
aku mmg dah x thn ngn die, terlepas cakap plak aku:

aku: weh, pg la tempat lain.

hantu: aaa ape? ( wat2 pekak plak depan aku)

aku: pg la tempat lain. btol kan mesin lain. sini mesin good.
x rosak pape.

hantu: oo.. mesin sane tuka mould.

aku: (eh, so if tuka mould ape kene mengene ko nk lepak kt meja aku)-dalam ati aku ber monolog geram so, wat pe ko duk sini..? pg la sane..jgn duk sini.aku nk wat keje
-aku sedap bahan die cos ati suda sgt geram

so hantu tu pon blah seperti menurut arahan..


p/s: yess, mission success.

No comments: