12 October 2009

Kenderaan Panjang

Hmm.. final dah nk dekat.byk kg assignment yg kene settlekn.

Sedar x sedar I’ve been through this semester lots.

aku rase malam ni aku nk kemas beg g kuliyah aku.. dah macm sarang tikus dah

dengan plastic gula2, pen berterabur, tisu n segenggam tiket bas aku simpan dalam beg aku. Hehe

tu la life aku, g class nek kenderaan awam yang panjang. Dekat je nk ke kampus. Jlan kaki pon bleh kot tp ckup seminggu badan pon hitam la bertukar color kulit. Maklumla Melaka ni panas lain macam.

Aku pon renung la tiket2 tu.. aku rase baik aku abadikan tiket2 ni dlam blog, coz dis is one of my interesting experience being a student. Dah keje nanti x rase dah macm ni.. taun dpn aku dh abis blaja..

So..


  • rm 1.00 bus ade ekon
  • rm 0.80 xde ekon
  • rm 5.20 bus blik Muar

Kira2 dlam 150 gak per month aku invest kat kenderaan panjg ni. Xpela, im willing coz aku x rjin nk jln kaki g kampus.

No comments: